Tacticile folosite pana pe la sfarsitul lui 2012 in materie de linkbuilding iti asigurau o pozitie de top in motoarele de cautare.

Inscrierea in directoare, conturi false pe forumuri (link in semnatura sau la bio) si postari, comentarii pe blog-uri cu ancora, anunturi, sociale, page rank – toate astea sunt de domeniul trecutului datorita algoritmilor si a update-urilor lor.

Cat mai multe link-uri catre site-ul tau iti crestea page rank-ul, autoritatea si era de ajuns. Nu se verifica calitatea surselor, nu se verifica nimic si pun pariu ca in prezent inca se folosesc astfel de tactici – gresit. Exista posibilitatea ca link-urile “castigate” in trecut, dar si cele din prezent, sa dauneze site-ului si sa fii penalizat sau chiar banat. De aici si cresterea link-urilor nofollow.

In prezent, fara un onpage facut ca la carte, fara o experienta extraordinara a utilizatorului la navigare si cumparare, fara activitate pe retelele de socializare si fara link-uri din surse de calitate, nu poti “escalada” in paginile de cautare.

Inainte de a “castiga” un link trebuie ca sursa sa fie verificata temeinic, cel putin eu asa procedam si daca gasesc o oportunitate in a posta un link, inca procedez.

Prin surse de calitate se intelege: sursa si site-ul linkat fac parte din aceeasi nisa? Daca site-urile fac parte din acelasi domeniu sau macar apropiat.

Sursa primeste link-uri din site-uri ce trimit semnale negative motoarelor de cautare? Daca sursa din care doresc sa castig un link nu a tinut cont de algoritmi si update-uri pe partea de SEO offsite.

Sursa vinde link-uri, exista bannere, link-uri in footer, header, sidebars? Daca exista astfel de link-uri ar trebui sa reconsideram in a ne linka cu sursa respectiva.

In esenta, verificarea surselor presupune o munca asidua si de cele mai multe ori fara un rezultat pozitiv. Din aceasta cauza trebuie sa ne concentram pe adoptarea unor subiecte fresh, continut de calitate, care sa ne asigure preluarea de catre alte publicatii,  site-uri, a continutului postat de catre noi. Iar treaba specialistului seo este ca continutul dvs. sa fie de acest fel.

Despre acest subiect ar mai fi multe de spus si il putem dezvolta daca ma contactati.

 

Posteaza un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.